پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

۷ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریاندانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان پیشینهتحقیقومبانینظریمهارتهایارتباطیبامشتریانپیشینهتحقیقومبانینظری

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان
پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 69
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مهارت‏ ‏های‏ ‏ارتباطی‏ ‏با‏ ‏مشتریان
‏2-3)ارتباطات
‏2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات
‏ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15).
‏ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16).
‏2-3-2)انواع ارتباطات
‏ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16):
‏1 - ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی
‏ارتباطات کلامی
‏منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار وجلب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات،عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد بر می انگیزاند.اگر کلمات در جا ومکان مناسب خود بکار برده شود،سریع تر بر افراد تاثیر می گذارد(جیرانی مقدم،1386 ،ص16).
‏ارتباطات غیر کلامی

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.