پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان
پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریاندانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان پیشینهتحقیقومبانینظریمهارتهایارتباطیبامشتریانپیشینهتحقیقومبانینظری-------
پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 69
قیمت: 70310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
مهارت های ارتباطی با مشتریان
2-3)ارتباطات
2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات
ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15).
ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16).
2-3-2)انواع ارتباطات
ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16):
1 - ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی
ارتباطات کلامی
منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار وجلب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات،عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد بر می انگیزاند.اگر کلمات در جا ومکان مناسب خود بکار برده شود،سریع تر بر افراد تاثیر می گذارد(جیرانی مقدم،1386 ،ص16).
ارتباطات غیر کلامی